Overslaan en naar de inhoud gaan

Yourzine begint nieuw label Data Sherpa

Het nieuwe label ondersteunt merken en bedrijven op het gebied van customer insight management.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Aanleiding voor de introductie van het nieuwe nieuwe label is de exponentiele groei in data en de hieruit voortvloeiende vraag van klanten naar verdieping op het gebied van customer insight management.

related partner content for mobile comes here

gaat organisaties helpen om meer inzicht te krijgen in het profiel van klanten. &;De omvang van data is enorm gegroeid de laatste jaren en het is dan ook enorm belangrijk om de juiste gegevens aan elkaar te koppelen en vervolgens de juiste inzichten te creëren als uitgangspunt voor een effectief klantcontactprogramma,&; aldus Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine.

De beschikbaarheid van een grote hoeveelheid data garandeert niet dat je altijd de juiste inzichten krijgt. &;We zien vaak dat een omnichannel-strategie strandt vanwege een gebrek aan complete en kwalitatief goede (klant) data. &;Data Sherpa zorgt dat de juiste gegevens aan elkaar verbonden worden en biedt inzichten voor een volledig klantbeeld.&;

Yourzine heeft al de labels , en . Data Sherpa gaat van start met klanten Samsung, de Efteling en PSA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in