Yourzine begint nieuw label Data Sherpa


Aanleiding voor de introductie van het nieuwe nieuwe label is de exponentiele groei in data en de hieruit voortvloeiende vraag van klanten naar verdieping op het gebied van customer insight management.
Data Sherpa gaat organisaties helpen om meer inzicht te krijgen in het profiel van klanten. 'De omvang van data is enorm gegroeid de laatste jaren en het is dan ook enorm belangrijk om de juiste gegevens aan elkaar te koppelen en vervolgens de juiste inzichten te creëren als uitgangspunt voor een effectief klantcontactprogramma,' aldus Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe beschikbaarheid van een grote hoeveelheid data garandeert niet dat je altijd de juiste inzichten krijgt. 'We zien vaak dat een omnichannel-strategie strandt vanwege een gebrek aan complete en kwalitatief goede (klant) data. 'Data Sherpa zorgt dat de juiste gegevens aan elkaar verbonden worden en biedt inzichten voor een volledig klantbeeld.'
Yourzine heeft al de labels RE:ACT, Mobile Loyalty en Loyalty Rockstars. Data Sherpa gaat van start met klanten Samsung, de Efteling en PSA.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid