Arnhem voegt ‘Arnhemse zakelijkheid’ toe


‘Arnhemmers hebben een open en prettig zakelijke mentaliteit. Bovendien huisvest Arnhem veel regionale en landelijke hoofdkantoren. Tegelijkertijd biedt het groene karakter van onze stad rust en ruimte en dat werkt door in onze wijze van ondernemen’, aldus wethouder Michiel van Wessem.
De nieuwe citymarketingvisie is in nauwe samenwerking met partners uit de stad ontwikkeld. In de nieuwe visie blijven de merkwaarden ‘groen’ en ‘creatief’, die Arnhem al enkele jaren uitdraagt, gehandhaafd. Een derde merkwaarde ‘Arnhemse zakelijkheid’ wordt toegevoegd, om de aantrekkelijkheid van Arnhem als werkstad te benadrukken. Ook het merk ‘Made in [Arnhem]’ blijft bestaan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOm de ontwikkelingen aan te jagen wordt in 2013 een citymarketingcoördinator aangesteld. Ook zal de gemeente dan een nieuwe citymarketingcampagne voeren, waar Arnhemse bedrijven en instellingen bij aan kunnen haken. Het merk Made in [Arnhem] blijft daarbij overeind.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid