Overslaan en naar de inhoud gaan

Arnhem voegt ‘Arnhemse zakelijkheid’ toe

Met haar citymarketingvisie voor 2013-2015 wil de stad Arnhem meer focus aanbrengen in hoe zij zich wil profileren. De stad wil zich…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Arnhemmers hebben een open en prettig zakelijke mentaliteit. Bovendien huisvest Arnhem veel regionale en landelijke hoofdkantoren. Tegelijkertijd biedt het groene karakter van onze stad rust en ruimte en dat werkt door in onze wijze van ondernemen’, aldus wethouder Michiel van Wessem.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe citymarketingvisie is in nauwe samenwerking met partners uit de stad ontwikkeld. In de nieuwe visie blijven de merkwaarden ‘groen’ en ‘creatief’, die Arnhem al enkele jaren uitdraagt, gehandhaafd. Een derde merkwaarde ‘Arnhemse zakelijkheid’ wordt toegevoegd, om de aantrekkelijkheid van Arnhem als werkstad te benadrukken. Ook het merk ‘Made in [Arnhem]’ blijft bestaan.

Om de ontwikkelingen aan te jagen wordt in 2013 een citymarketingcoördinator aangesteld. Ook zal de gemeente dan een nieuwe citymarketingcampagne voeren, waar Arnhemse bedrijven en instellingen bij aan kunnen haken. Het merk Made in [Arnhem] blijft daarbij overeind.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in