Overslaan en naar de inhoud gaan

Ariel zegt: wassen is populairste huishoudelijke klus onder vrouwen, maar introduceert eigenlijk...

Ik kan me het niet voorstellen, maar goed, het is wel onderzocht: wassen is de leukste klus die vrouwen kunnen bedenken. Sorry, de leukste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerst het onderzoekje onder 1050 Nederlandse gezinnen. De leukste klus in het huishouden? De helft van de vrouwen is het daar over eens: de was.
De tweede en derde plek zijn voor stofzuigen en strijken, met respectievelijk 25 procent en 14 procent van de voorkeursstemmen.
Verreweg het minste plezier beleven vrouwen aan afwassen en stoffen.

related partner content for mobile comes here

Ok, dan waar het Ariel echt om gaat: na 3 jaar ‘intensieve en duurzame ontwikkeling’ komt Ariel met .

Daarmee krijg je ‘een zuiver schone was vanaf slechts 15 °C zonder concessie te doen aan een smetteloos resultaat’. Mensen die eerder op 60 °C wasten kunnen daarmee tot 76 procent energiebesparing boeken.

De inschatting is dat 60 procent van de Nederlandse huishoudens een katoenprogramma op 15 °C of op koud kan wassen. Na de introductie van ‘Ariel Draai naar 30’ van vorig jaar zegt inmiddels 52 procent van de Nederlanders te wassen op 30 °C, zegt Procter&Gamble, de fabrikant van Ariel.

Ariel Excel Gel ligt vanaf begin mei in de winkels. We horen er vast nog veel meer over...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in