Overslaan en naar de inhoud gaan

De AH-manager, Plus-nachtwaker en C1000-huisvrouw

De commercials rond de Albert Heijn filiaalmanager zijn een groot succes en dat is niet onopgemerkt gebleven. C1000 en Plus gaan nu ook met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zijn een groot succes en dat is niet onopgemerkt gebleven. C1000 en Plus gaan nu ook met het typetje-concept aan de haal.

related partner content for mobile comes here

Plus geeft de hoofdrol aan twee bewakers, die ’s nachts de producten en acties eens goed bekijken.

En C1000 laat zijn huisvrouw inmiddels voor de derde keer opdraven. In de laatste commercial spot ze schoonzwemsters en fakirs die speciale kortingsstickers plakken op producten... Hmm, waar hebben we dat eerder gezien?

De nieuwe marketingdirecteur bij Schuitema (C1000) is Bas Verheijen. Hiervoor werkte hij als marketingmanager voor... Albert Heijn.

Tijdschrift voor Marketing interviewde Bas Verheijen vlak voor zijn overstap naar C1000. Op de vraag "Valt er nog wat te halen bij Nederlandse formules?" antwoordde hij: ‘Je kunt van iedereen wel iets pikken. Kijk naar de wijze waarop Jumbo de grote boodschappentrip faciliteert. Plus weet heel goed jongerenthema’s te vinden. Of de value communicatie van Dirk.’

Daar kunnen we nu aan toevoegen: de marketingcommunicatie van AH.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in