De AH-manager, Plus-nachtwaker en C1000-huisvrouw


De commercials rond de Albert Heijn filiaalmanager zijn een groot succes en dat is niet onopgemerkt gebleven. C1000 en Plus gaan nu ook met het typetje-concept aan de haal.
Plus geeft de hoofdrol aan twee bewakers, die ’s nachts de producten en acties eens goed bekijken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn C1000 laat zijn huisvrouw inmiddels voor de derde keer opdraven. In de laatste commercial spot ze schoonzwemsters en fakirs die speciale kortingsstickers plakken op producten... Hmm, waar hebben we dat eerder gezien?
De nieuwe marketingdirecteur bij Schuitema (C1000) is Bas Verheijen. Hiervoor werkte hij als marketingmanager voor... Albert Heijn.
Tijdschrift voor Marketing interviewde Bas Verheijen vlak voor zijn overstap naar C1000. Op de vraag "Valt er nog wat te halen bij Nederlandse formules?" antwoordde hij: ‘Je kunt van iedereen wel iets pikken. Kijk naar de wijze waarop Jumbo de grote boodschappentrip faciliteert. Plus weet heel goed jongerenthema’s te vinden. Of de value communicatie van Dirk.’
Daar kunnen we nu aan toevoegen: de marketingcommunicatie van AH.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid