Stekker uit GTO
Sanoma Men’s Magazines stopt met het glossy autoblad GTO.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Het voorgenomen besluit ligt op dit moment ter advies bij de ondernemingsraad’, zegt directeur Auke Visser. De uitgever heeft besloten met het tijdschrift te stoppen vanwege de slechte advertentiemarkt. ‘Met ons andere autoblad Autoweek gaat het prima’, zegt Visser. ‘Maar het hogere segment, waar GTO op mikt, is problematisch.’ Bij GTO, dat in samenwerking met Autoweek wordt gemaakt, werken drie mensen (2,5 fte). Voor hen ligt een sociaal plan klaar. GTO verscheen zes keer per jaar in een oplage van 29.000 stuks.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid