Overslaan en naar de inhoud gaan

Stekker uit GTO

Sanoma Men’s Magazines stopt met het glossy autoblad GTO.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het voorgenomen besluit ligt op dit moment ter advies bij de ondernemingsraad’, zegt directeur Auke Visser. De uitgever heeft besloten met het tijdschrift te stoppen vanwege de slechte advertentiemarkt. ‘Met ons andere autoblad Autoweek gaat het prima’, zegt Visser. ‘Maar het hogere segment, waar GTO op mikt, is problematisch.’ Bij GTO, dat in samenwerking met Autoweek wordt gemaakt, werken drie mensen (2,5 fte). Voor hen ligt een sociaal plan klaar. GTO verscheen zes keer per jaar in een oplage van 29.000 stuks.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in