Publicis Consultants Van Sluis wint Silver Top Com Award


In het Global Brand Event, dat plaatsvond in mei 2008, bracht Publicis Consultants Van Sluis 55.000 AXA-medewerkers uit 59 landen bij elkaar om online te discussiëren over de nieuwe ‘brand signature’ van AXA.
Het wereldwijd opererende verzekeringsconcern had Publicis in 2008 benaderd om medewerkers over de hele wereld actief te betrekken bij de ontwikkeling van de nieuwe merksignatuur van het bedrijf. Publicis bouwde hiervoor een online platform op basis van de door het bureau zelf ontwikkelde online discussietool Multilogue. Via dit platform discussieerden medewerkers met het topmanagement over ‘hoe de nieuwe merksignatuur toe te passen in de dagelijkse realiteit’ en ‘hoe de kernwaarden van AXA vertaald moesten worden in de producten en diensten’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe jury beloonde het AXA Forum met de Silver Top Com Award na beoordeling van meer dan honderd inzendingen.
Multilogue is in 2006 ontwikkeld door Publicis Consultants Van Sluis in samenwerking met de technische partner E-Mark. Philips Electronics was de eerste gebruiker van de Multilogue-technologie. Daarna volgden onder andere Rabobank en Interpolis als gebruikers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid