Overslaan en naar de inhoud gaan

Appvertising

Voor wie zoekt is bijna alles online te vinden . En dat heeft onze wereld een stuk transparanter gemaakt. Maar voor wie gevonden wil…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nu valt daar van alles aan te doen. Je beste beentje voorzetten op Facebook en veel vrienden maken. Je overal tegenaan betwitteren met het risico op irritatie. Online reclame ontwikkelen die wel tot de verbeelding spreekt en triggert tot aanklikken in plaats van wegklikken. Google rijker maken door flink tegen elkaar op te bieden in de zoekmachinemarketing. Of bijvoorbeeld een geweldige App ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Over dat laatste stond er een interessant artikel in het FD van 16 augustus. Waarbij de zoektocht naar een succesvolle App wordt neergezet als de nieuwste goudkoorts. Velen zijn geroepen, maar weinigen uitverkoren. En los van wat lolletjes en dolletjes wordt de grootste kans op succes verzekerd door uitermate relevant te zijn voor een doelgroep. En dan nog wordt het, door het enorme aanbod, ook voor de App steeds lastiger om gevonden te worden. En nog lastiger om daadwerkelijk gedownload te worden. Daarom doet het artikel een aardige suggestie om de App extra tussen de ogen en oren en op het mobieltje te krijgen: een overtuigende tv-commercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in