Overslaan en naar de inhoud gaan

Anomaly vraagt kinderen hoe ze denken over een Kerstvrouw

Het bureau geeft de spraakmakende Elle-campagne #MoreWoman eigenhandig vervolg.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Of een vrouw ook het werk van de Kerstman zou kunnen doen?

related partner content for mobile comes here

Die vraag legde het internationale bureau voor aan enkele Britse kinderen. Over het algemeen denken de kids van niet: hoofdpijn, navigatieproblemen of simpelweg een gebrek aan kracht. De bekende stereotypen komen in de film pijnlijk boven:

Anomaly hoopt met de film ouders aan te moedigen om dezelfde discussie aan te gaan met hun kinderen.

Eerder dit jaar lanceerde Anomaly de internationale campagne voor Elle UK, waarmee het medium aandacht vroeg voor het geringe aantal vrouwen in topposities.

‘Nadat we gewerkt hadden aan de -campagne, realiseerden we ons dat dit debat niet stopt bij topposities binnen commerciële bedrijven, de politiek en Hollywood’, aldus , partner en co-executive creative director bij Anomaly. ‘Zelfs de toppositie met Kerstmis wordt ingenomen door een man. En je kunt het gesprek niet beter starten, dan bij diegene die de genderpercepties van onze kinderen beïnvloedt.’

De video is sinds 13 december online te bekijken.

De eerdere -campagne van Elle UK.

Credits &;What if Santa was a woman?&;
Agency – Anomaly
Creative - Simone Mascagni, Oli Beale, Alex Holder, Stuart Smith
Design - Kerry Roper
Motion Design​ -​ Dele Ajayi
Producer - Daisy Mellors​
Prod Company - RSA Films
Prod Company Producer - Emma Cairns
Director - Greg Fay
Editor - Nikki Porter @ Final Cut

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in