AH werkt aan nieuwe Bonuskaart
Albert Heijn stopt met de kortingskaart, de Bonuskaart, in de huidige versie. De retailer werkt aan een opvolger voor de loyaltykaart.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Elsevier Retail bevat de nieuwe Bonuskaart een superintelligente chip (RFID), waarmee de klant onder meer op afbetaling boodschappen kan doen. AH wil niet reageren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De huidige kaart bevat alleen maar een barcode, waarmee de retailer het koopgedrag van de klant in de gaten kan houden. Kopers van bepaalde productgroepen ontvangen nu aanbiedingen op maat.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid