Overslaan en naar de inhoud gaan

Vierzijdig reclameobject is 'Fourboard'

Voor de benaming van een nieuw reclameobject van Hillenaar schreef de media-exploitant een prijsvraag uit onder Arnhemmers. De winnaar kwam…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Four' omdat het object uit vier roterende vensters op rij bestaat en ‘board’, omdat dat binnen de bestaande namen van Hillenaars productrange past (Billboard, Schoolboard, Nicheboards, Ballboard).

related partner content for mobile comes here

Het Fourboard heeft vier vensters die van binnenuit zijn verlicht. De vier synchroon roterende vakken kunnen gelijktijdig worden ingezet door één adverteerder.

Het object staat aan het Nijmeegseplein in Arnhem, een zeer centraal verkeerskruispunt in Gelderland. Dit drukke knelpunt, waar regelmatig files staan, wordt dagelijks gepasseerd door gemiddeld 120.000 weggebruikers.

Het voorstel voor de naam was afkomstig van Peter Zijlstra, Manager Marktcommunicatie Mercedes Car Group bij Daimler Chrysler. Andere voorgestelde namen voor het reclameobject waren: 4-eye-hitter en Quattro Venstroni tot G-Spot en BataVier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in