Adformatie lanceert Adfoquiz


De quiz, in samenwerking met het ReclameArsenaal, biedt reclamemakers, marketeers en andere geïnteresseerden de mogelijkheid om hun historische kennis van het reclamevak te testen. De online quiz beschikt over meer dan duizend verschillende commercialfragmenten, waarvan zo snel mogelijk het merk (de afzender) moet worden geraden. Om te kunnen deelnemen dient, per mail, altijd iemand anders te worden uitgedaagd.
De quiz wordt vandaag officieel gelanceerd, wanneer de reclamemakers Diederik Koopal van TBWA en Aad Kuijper van Alfred het tijdens het Fusion-congres van de Adformatie Groep als allereerste tegen elkaar opnamen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Adfoquiz is online bereikbaar via Adfoblog, het weblog van Adformatie. Daar is ook een speciaal topic geopend waar je je mening kunt geven over de quiz.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid