
De quiz, in samenwerking met het ReclameArsenaal, biedt reclamemakers, marketeers en andere geïnteresseerden de mogelijkheid om hun historische kennis van het reclamevak te testen. De online quiz beschikt over meer dan duizend verschillende commercialfragmenten, waarvan zo snel mogelijk het merk (de afzender) moet worden geraden. Om te kunnen deelnemen dient, per mail, altijd iemand anders te worden uitgedaagd.
De quiz wordt vandaag officieel gelanceerd, wanneer de reclamemakers Diederik Koopal van TBWA en Aad Kuijper van Alfred het tijdens het Fusion-congres van de Adformatie Groep als allereerste tegen elkaar opnamen.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe Adfoquiz is online bereikbaar via Adfoblog, het weblog van Adformatie. Daar is ook een speciaal topic geopend waar je je mening kunt geven over de quiz.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee