Overslaan en naar de inhoud gaan

Super Bowl leeft online

Naast de daadwerkelijke wedstrijd is het inmiddels wel duidelijk dat de Super Bowl commercials ook op internet een enorm hot issue zijn.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast de daadwerkelijke wedstrijd is het inmiddels wel duidelijk dat de Super Bowl commercials ook op internet een enorm hot issue zijn. Op de post over de enorme die er de afgelopen jaren mee gemoeid zijn geweest werd ruim gereageerd, onder andere door ongeveer alle Nederlandse kijkers (ok, dat is wat melodramatisch?) die zich afvragen waar en hoe laat het fenomeen hier wordt uitgezonden. Daarnaast ontspon er zich een discussie over de afnemende commerciële aantrekkingskracht, tot uiting komend in de gewijzigde strategie van en .

related partner content for mobile comes here

Maar de wedstrijd en de commercials eromheen blijven trekken. Zo blijkt ook uit de diverse internetfora. De preview van staat al klaar. heeft een aparte sectie ingericht, waar direct na de wedstrijd alle getoonde reclames nog eens op het gemak bekeken kunnen worden. Maar ook , onderdeel van MTV, laat zich niet onbetuigd en heeft haar aanbod enkele minuten na de vertoning van de specifieke reclame al open voor het publiek. Maar ook IFilm heeft de hand weten leggen op een aantal previews. Onder andere General Motors, GoDaddy en, hoedt u, Kevin Fedderline staan al gereed.

Kortom: de aanloop was weer fantastisch, de adverteerders pakken een veelvoud van het originele bereik en wij kunnen live commercials kijken, zonder gestoord te worden door die altijd terugkerende wedstrijdbeelden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in