Overslaan en naar de inhoud gaan

Sid Lee en Cirque du Soleil samen in branded entertainment

Sid Lee Entertainment heet de nieuwe samenwerking tussen reclamebureau Sid Lee en de artiesten van Cirque du Soleil. De nieuwe bedrijfstak…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cirque du Soleil nam al een belang in het reclamebureau Sid Lee. Vrijdag maakten de Canadese bedrijven hun concrete samenwerkingsplannen bekend in Cannes. Met de advertentiekennis van Sid Lee en de entertainmentervaring van Cirque du Soleil bundelen de bedrijven hun krachten om branded entertainment te verzorgen voor nieuwe en bestaande klanten, zoals Absolut Wodka en het sportieve kledingmerk Lolë.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe onderneming houdt kantoor in Montréal, Toronto, Amsterdam, Parijs en New York en wordt geleid door Joanne Fillion, eerder creatief directeur voor beeld, evenementen en lifestyle bij Cirque du Soleil. Sid Lee Entertainment gaat zich richten op onderwerpen die millennials aanspreken, zoals drank, gamen, entertainment en mode.

Het bedrijf neemt een voorbeeld aan de evenementen van Red Bull. ‘We hopen voor onze klanten nieuwe verdienmodellen te creëren en manieren om consumenten te betrekken’, aldus Sid Lee-baas Bertrand Cesvet. ‘Nu is het vaak zo dat als bedrijven dit soort dingen doen, de verwachting van de consument is dat ‘ie het product gratis krijgt. We willen inhoud maken die zo goed is dat het naar een hoger niveau wordt getild en je er kaartjes voor gaat willen kopen.’

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in