Overslaan en naar de inhoud gaan

L&DJ PR stelt Susan Sjouwerman aan als social media consultant

L&DJ PR, het pr-bureau dat communicatiediensten levert aan organisaties in de technologiesector, heeft haar team weten te versterken met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met haar ervaring op het snijvlak van journalistiek (Dagblad Waterland) en pr (eigen pr-bureau WE r PR) gaat zij zich bij L&DJ PR inzetten voor verschillende opdrachtgevers in de zakelijke IT-markt. Daarnaast zal ze zich richten op de social media projecten van diverse klanten, die ze zal uitvoeren en begeleiden.

related partner content for mobile comes here

Begin dit jaar behaalde Susan haar master Corporate Communication, met een specialisatie op het gebied van mediarelaties en online communicatie. Peter Keijzer, managing director van L&DJ PR: 'Content marketing wordt voor onze klanten steeds belangrijker. Het zorgt ervoor dat buyer persona’s zich meer verbonden voelen met de organisatie. Bovendien kan die content via social media het verkeer naar de website stimuleren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in