Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks opent kantoor in Singapore

Het digitale productiebureau MediaMonks opent na Hilversum, Londen en New York ook een vestiging in Singapore.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het team van MediaMonks in Singapore werkt al aan grote regionale campagnes voor bureaus als BBDO, BBH en Saatchi & Saatchi. Het Aziatische kantoor zal worden geleid door Joris Pol, die eerder betrokken was bij de opening van het kantoor in Londen.

related partner content for mobile comes here

Victor Knaap (ceo MediaMonks): ‘Tijdens mijn bezoek aan Singapore het afgelopen jaar werd duidelijk dat geen enkel ander lokaal bureau onze digitale expertise aanbood. Wij geloven dat het bouwen van een solide relatie met onze partners het beste business model is; het creërt de meeste waarde voor iedereen. Nu kunnen we dat ook voor de Aziatische markt doen.’

Joris Pol (managing director MediaMonks Singapore): ‘Singapore is het reclamehart van Azië. Het is vanzelfsprekend dat ik van deze omgeving hou; er is ontzettend veel talent en ambitie bij de bureaus waarmee we werken, vooral als het aankomt op digital en mobile. Onze werkwijze is hetzelfde als onze processen in Europa en Noord-Amerika: de bureaus bedenken het grote idee en wij zorgen voor een scherpe uitvoering.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in