‘Sanoma binnen twee jaar digitaal’
Sanoma moet binnen twee jaar de omslag maken naar digitaal uitgeven. ‘Over 8 tot 24 maanden weten we of dat gelukt is. Zo niet, dan…
Dat zei Sanoma's COO Print Henk Scheenstra maandag tijdens een bijeenkomst van Bladen in de Balie. Het merendeel van de omzet en het resultaat moet binnen twee jaar uit digitaal komen. Scheenstra zei dat 90 procent van het mediagebruik nu al via schermen gebeurt. ‘En dus moeten we daar zijn’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De COO is somber over de toekomst van print. ‘Ook al verdienen we er nu nog heel veel geld mee. De vier sterkste merken blijven Libelle, Margriet, Donald Duck en Linda.’.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid