Achmea kiest MIcompany als partner voor big data
MIcompany gaat Achmea de komende drie jaar helpen om de groeiende hoeveelheid data te ontginnen, en in te zetten voor verbetering van Achmea ’s dienstverlening richting klant en de positie ten opzichte van de concurrent.
Albert Spijkman, directeur marktstrategie van Achmea: 'De explosie aan data biedt grote kansen voor Achmea. Om deze kansen uit de groeiende volumes data te kunnen identificeren, hebben wij steeds meer kennis nodig. Daarnaast is er de afgelopen jaren een belangrijke beweging gaande naar een ‘fact-based’ cultuur en naar het ontwikkelen van analytische vaardigheden. MIcompany is op deze gebieden de leidende partij in Nederland. Ze helpen grote bedrijven met big data en hebben bovendien tools en opleidingen die direct bij de labels van Achmea kunnen worden ingezet.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMarnix Bügel, founding partner van MIcompany: 'De meerjarige samenwerking biedt MIcompany de mogelijkheid om de brug te slaan tussen gebruikersgemak en kwaliteit. Om recht te doen aan de verschillen in behoeften tussen klanten is het ontwikkelen van fundamentele algoritmen noodzakelijk. Dit partnership geeft ons de ruimte om dit samen met Achmea zorgvuldig op te pakken en een nieuwe set van capabilities bij Achmea te borgen. Onze gestandaardiseerde bouwdoos, de Analytical Suite, helpt daarnaast ook om op korte termijn vanuit de data de grip op de markt te vergroten.'
Achmea is in Nederland onder meer actief met de merken Interpolis, Zilveren Kruis Achmea, Agis Zorgverzekeringen, FBTO, Centraal Beheer Achmea, Avéro Achmea en Inshared. Daarnaast is Achmea actief in het buitenland, met als kernlanden Rusland, Turkije en Griekenland. De (premie)omzet van Achmea is bijna € 20 miljard. Achmea heeft meer dan 20.000 medewerkers in dienst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid