Overslaan en naar de inhoud gaan

Kop dicht, mond open - Breaking corporate silence

Donderdag werd het boek ‘Kop dicht, mond open’ gepresenteerd. Auteur Mark Blok, strategy consultant bij Proof Reputation, deed…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het boek geeft antwoorden op de vragen waarom dat zo is, wat de schade is voor organisaties en welke kansen het biedt als zij die stilte weten te doorbreken. Voor dit laatste geeft het boek veel praktische handvatten aan managers en communicatieprofessionals. Ook delen diverse prominente professionals hun eigen ervaringen met corporate silence. Voor het onderzoek dat ten grondslag ligt aan dit boek, ontving Mark Blok de Shell Stimulation Award for Excellence in Corporate Communication.

related partner content for mobile comes here

Interview Mark Blok tijdens het lanceringsfeest:

Mark Blok: ‘Hopelijk voelt dit boek als en feest der herkenning. Omdat het onderwerp van het boek ‘corporate silence’ beschrijft wat veel mensen onbewust wel voelen. Alleen blijkt de praktijk een stuk weerbarstiger wanneer het erom gaat dat zwijgen daadwerkelijk te doorbreken. Daarom vind je in dit boek veel praktische handvatten die je daarbij kunnen ondersteunen.’

Kop dicht, mond open (ISBN 9789491560460) is te bestellen via . Prijs €24,95 (incl. BTW). Gratis verzending binnen Nederland.

Meediscussiëren over dit onderwerp? Ga naar en/of word lid van de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in