Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Er zijn veel redenen om te vluchten. Je hebt er maar 1 nodig om te geven.’

Met deze boodschap start Artsen zonder Grenzen haar campagne. In reclamespots, op stationsposters en opwww.watisjouwreden.nl vertellen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze boodschap start Artsen zonder Grenzen haar campagne. In reclamespots, op stationsposters en opvertellen donateurs waarom ze de medische noodhulporganisatie steunen.

related partner content for mobile comes here

Op de website zijn ook korte documentaires te zien waarin vluchtelingen uit Zuid-Sudan en Myanmar hun verhaal vertellen.

Katrien Coppens, adjunct-directeur Artsen zonder Grenzen: ‘In plaats van hulpverleners of patiënten te laten vertellen waarom financiële steun hard nodig is, wilden wij onze eigen donateurs laten spreken. Mensen reageerden zeer positief op de oproep om te vertellen waarom zij onze noodhulp steunen. Hun enthousiasme en betrokkenheid zijn hartverwarmend!’

De campagne is de eerste samenwerking tussen Brand New Telly Industries en Artsen zonder Grenzen.

Bureau: Brand New Telly

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in