
Met deze boodschap start Artsen zonder Grenzen haar campagne. In reclamespots, op stationsposters en opwww.watisjouwreden.nl vertellen donateurs waarom ze de medische noodhulporganisatie steunen.
Op de website zijn ook korte documentaires te zien waarin vluchtelingen uit Zuid-Sudan en Myanmar hun verhaal vertellen.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensKatrien Coppens, adjunct-directeur Artsen zonder Grenzen: ‘In plaats van hulpverleners of patiënten te laten vertellen waarom financiële steun hard nodig is, wilden wij onze eigen donateurs laten spreken. Mensen reageerden zeer positief op de oproep om te vertellen waarom zij onze noodhulp steunen. Hun enthousiasme en betrokkenheid zijn hartverwarmend!’
De campagne is de eerste samenwerking tussen Brand New Telly Industries en Artsen zonder Grenzen.
Bureau: Brand New Telly
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee