Overslaan en naar de inhoud gaan

Lucas Hulsebos partner DVJ Insights

Lucas Hulsebos vertrekt bij EffectiveBrands, om vanaf 1 september mede-eigenaar te worden bij marktonderzoekbureau DVJ Insights.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij heeft daartoe aandelen van het bureau overgenomen. Hulsebos: “Na ruim 20 jaar actief te zijn in marktonderzoek, heb ik niet alleen veel onderzoekservaring opgedaan, maar ook heb ik eigen ideeën ontwikkeld over hoe een onderzoeksbureau anno 2013, maar ook in de toekomst er uit moet zien. Deze ideeën worden gevoerd vanuit kwaliteit en innovatie en liggen volledig in lijn met de ambities van de huidige partners van DVJ Insights. Niet alleen voor mij een logische inhoudelijke stap, maar ook de stap naar ondernemer is voor mij een belangrijke drijfveer.’

Hulsebos werkte 7 jaar bij Metrixlab , en naar EffectiveBrands. Hij blijft wel als adviseur verbonden aan het global strategybureau.

Hulsebos: ‘Binnen EffectiveBrands heeft onderzoek een belangrijke plaats gekregen en is het standaard onderdeel geworden van de dienstverlening. Dit partnership zal zeker in de toekomst blijven bestaan en verder worden uitgebouwd.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in