Overslaan en naar de inhoud gaan

Bitter (MediaCom) nieuwe voorzitter PMA

Julius Minnaar (Aegis Media) geeft na vier jaar het voorzitterschap van PMA/Platform Media Adviesbureaus over aan Frank Bitter, ceo bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder leiding van Minnaar is PMA inmiddels gegroeid tot 20 leden die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de strategische inzet en inkoop van ruim 1,6 miljard media euro’s. Het afgelopen jaar heeft de PMA drie kernpunten gedefiniëerd voor de toekomst: educatie (studenten), kwaliteit (van het vak) en onderzoek (t.b.v. het vak).

related partner content for mobile comes here

Julius Minnaar zei in zijn afscheidsrede: 'In ons vakgebied zien we grote en snelle ontwikkelingen op het gebied van digitaal, automated trading en nieuwe vormen van onderzoek om de mediaconsument steeds scherper in kaart te brengen. De bureaus en het PMA staan midden in al deze ontwikkelingen. Dat is dan ook één van de redenen dat we er meer energie in moeten steken om aanstormend, met name digitaal, talent van hogescholen en universiteiten te interesseren voor ons vak.'

Bitter constateert dat PMA zich op het terrein van onderzoek heeft ontwikkeld tot een initiërende partner, met onder meer de sponsoring en actieve invulling van het Mediabelevingsonderzoek, de halfjaarlijks Trends in Digitale Media en het nieuwe tijdbestedingsonderzoek Media:Tijd. 'Media-adviesbureaus hebben een ongeëvenaarde kennis op het gebied van consumer insights en de effectiviteit van communicatie en media. We zijn als geen ander in staat om de grote hoeveelheid data te analyseren en vertalen naar een continue optimalisatie van de inzet voor adverteerders. Onze grootste uitdaging is dan ook om dit actief te blijven uitdragen richting adverteerders, jong talent en de bureaus en mediapartners waarmee we intensief samenwerken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in