Communicatie Poll: boycot Apple?
De stelling van deze week gaat over multinationals als Apple en Starbucks die, door handig gebruik te maken van constructies, nauwelijks vennootschapsbelasting betalen. Wordt geen tijd voor een consumentenboycot?
Wat vindt u? Zegt u nee, want deze bedrijven maken alleen maar gebruik van de mogelijkheden die overheden scheppen? Of zegt u ja, want het is concurrentievervaling: kleinere bedrijven hebben dergelijke mogelijkheden niet.
Ga naar de rechterkolom en stem.
Nederlandse Energie Maatschappij
De vorige stelling ging over de campagne van de Nederlandse Energie Maatschappij, waarin de NEM zichzelf een jokkebrok noemt.
‘Verstandig dat de Nederlandse Energie Maatschappij zichzelf in een campagne een jokkebrok noemt?’ ‘Ja,’ zeggen 70 van de 90 stemmende bezoekers (78%), ‘hier is een communicatieadviseur met visie en overtuigingskracht aan het werk geweest.’
‘Mwah,’ reageren de overige 20 (22%), ‘ik had die slapende honden niet wakker gemaakt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid