MMMA 2013 nominatie: Kiezen voor de juiste traplift met augmented reality
MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De uitreiking van de awards vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei. Categorie:
Best Mobile Business Platform
Titel van project: Kiezen voor de juiste traplift met augmented reality
Bedrijf: Zicht online
Opdrachtgever: Otolift Trapliften
Vacatures
Product Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtCasebeschrijving:Voor trapliftenfabrikant Otolift ontwikkelden we een applicatie die via een tablet virtueel de traplift bij mensen thuis toont. Op deze manier is het kiezen voor een traplift een stuk eenvoudiger. Er is namelijk veel te kiezen en de juiste traplift hangt sterk af van de situatie in de woning van de klant. Daarnaast is de 2 doelgroep slecht ter been en vaak niet in staat om naar een showroom af te reizen. Nu komt de showroom via de tablet naar de doelgroep toe.
De app maakt gebruik van augmented reality om de gekozen constructie en traplift op de trap van de klant te projecteren. Deze toepassing behoort tot de vaste uitrusting van de adviseurs en draagt bij aan een betere dienstverlening en stimuleert de verkoop van trapliften.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid