Overslaan en naar de inhoud gaan

MMMA 2013 nominatie: Kiezen voor de juiste traplift met augmented reality

De nominaties voor de MMMA zijn bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei. Categorie:

related partner content for mobile comes here

Best Mobile Business Platform
Titel van project: Kiezen voor de juiste traplift met augmented reality
Bedrijf: Zicht online
Opdrachtgever: Otolift Trapliften

Casebeschrijving:Voor trapliftenfabrikant Otolift ontwikkelden we een applicatie die via een tablet virtueel de traplift bij mensen thuis toont. Op deze manier is het kiezen voor een traplift een stuk eenvoudiger. Er is namelijk veel te kiezen en de juiste traplift hangt sterk af van de situatie in de woning van de klant. Daarnaast is de 2 doelgroep slecht ter been en vaak niet in staat om naar een showroom af te reizen. Nu komt de showroom via de tablet naar de doelgroep toe.

De app maakt gebruik van augmented reality om de gekozen constructie en traplift op de trap van de klant te projecteren. Deze toepassing behoort tot de vaste uitrusting van de adviseurs en draagt bij aan een betere dienstverlening en stimuleert de verkoop van trapliften.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in