Overslaan en naar de inhoud gaan

Gonnie Spijkstra social media manager bij TMG

Gonnie Spijkstra is per 1 mei benoemd tot social media manager bij de Telegraaf Media Groep (TMG)
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze was de afgelopen zes jaar al in dienst bij TMG, haar laatste functie was channel manager. Als social media manager ligt haar voornaamste focus op . Voor de andere online titels van TMG heeft Spijkstra een adviserende rol.

related partner content for mobile comes here

Spijkstra: 'Ik richt me vooralsnog op het vergroten van engagement, traffic en uniek bereik. We willen meer mensen bereiken met onze content, ook de consument die niet rechtstreeks naar Telegraaf.nl gaat. Er is dus ook een brandingdoelstelling. Nu zien we soms dat Telegraaf.nl een scoop heeft, maar dat dit nieuws op een andere titel viraal gaat. Dat is zonde.'

Spijkstra is productverantwoordelijk voor 'social' op Telegraaf.nl. 'Dat wil zeggen voor het faciliteren van het sharen van de content. Met en onze nieuwe titel , die het viral laten gaan van content als core business heeft, hebben we erg veel kennis opgedaan over het optimaliseren van sharing. Verder willen we de redacties helpen om te identificeren welke artikelen de meeste virale potentie hebben, zodat zij deze kunnen delen op onze social kanalen. En natuurlijk ook met content discovery: het ontdekken van mogelijk nieuws.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in