Gonnie Spijkstra social media manager bij TMG
Ze was de afgelopen zes jaar al in dienst bij TMG, haar laatste functie was channel manager. Als social media manager ligt haar voornaamste focus op Telegraaf.nl. Voor de andere online titels van TMG heeft Spijkstra een adviserende rol.
Spijkstra: 'Ik richt me vooralsnog op het vergroten van engagement, traffic en uniek bereik. We willen meer mensen bereiken met onze content, ook de consument die niet rechtstreeks naar Telegraaf.nl gaat. Er is dus ook een brandingdoelstelling. Nu zien we soms dat Telegraaf.nl een scoop heeft, maar dat dit nieuws op een andere titel viraal gaat. Dat is zonde.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaSpijkstra is productverantwoordelijk voor 'social' op Telegraaf.nl. 'Dat wil zeggen voor het faciliteren van het sharen van de content. Met Hyves en onze nieuwe titel Upcoming.nl, die het viral laten gaan van content als core business heeft, hebben we erg veel kennis opgedaan over het optimaliseren van sharing. Verder willen we de redacties helpen om te identificeren welke artikelen de meeste virale potentie hebben, zodat zij deze kunnen delen op onze social kanalen. En natuurlijk ook met content discovery: het ontdekken van mogelijk nieuws.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid