Overslaan en naar de inhoud gaan

Pizza-oorlog

Nederland is momenteel het strijdtoneel van een Italiaanse Pizza-oorlog die zijn weerga niet kent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de consument voor zich te winnen, gebruiken de betrokken partijen conventionele wapens zoals kortingsacties, folders en abri-campagnes. Winnaar is momenteel de consument die veel minder betaalt voor zijn pizza.

related partner content for mobile comes here

Albert Heijn deed recent de All American Pizza in de aanbieding en Domino’s bezorgdienst geeft grote korting op wie zijn pizza zelf komt afhalen. Het grootste offensief is afkomstig van New York Pizza die voor
€5,99 een medium pizza laat thuis bezorgen. Men kan zelfs kiezen voor de unieke Double Tasty (1 pizza, 2 smaken).

Om deze actie wereldkundig te maken laat New York Pizza de komende tijd 6.000 Abri’s door heel Nederland voorzien van een grote poster met daarop de aanbieding.

‘We zijn de grootste pizza keten met ruim 75 vestigingen verspreid over heel Nederland, dus voor ons past een dergelijke actie helemaal bij het bedrijf. Het is een unieke actie die wij nog nooit eerder hebben gedaan, maar het is een belangrijk wapen om de franchisenemers door heel Nederland te ondersteunen', aldus New York Pizza directeur Philippe van der Vorst, die er van overtuigd is de strijd in zijn voordeel te beslechten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in