Pizza-oorlog


Om de consument voor zich te winnen, gebruiken de betrokken partijen conventionele wapens zoals kortingsacties, folders en abri-campagnes. Winnaar is momenteel de consument die veel minder betaalt voor zijn pizza.
Albert Heijn deed recent de All American Pizza in de aanbieding en Domino’s bezorgdienst geeft grote korting op wie zijn pizza zelf komt afhalen. Het grootste offensief is afkomstig van New York Pizza die voor
€5,99 een medium pizza laat thuis bezorgen. Men kan zelfs kiezen voor de unieke Double Tasty (1 pizza, 2 smaken).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOm deze actie wereldkundig te maken laat New York Pizza de komende tijd 6.000 Abri’s door heel Nederland voorzien van een grote poster met daarop de aanbieding.
‘We zijn de grootste pizza keten met ruim 75 vestigingen verspreid over heel Nederland, dus voor ons past een dergelijke actie helemaal bij het bedrijf. Het is een unieke actie die wij nog nooit eerder hebben gedaan, maar het is een belangrijk wapen om de franchisenemers door heel Nederland te ondersteunen', aldus New York Pizza directeur Philippe van der Vorst, die er van overtuigd is de strijd in zijn voordeel te beslechten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid