Piece of Work met Remco Marinus (Lemz)
In deze aflevering van Piece of Work, vertelt Remco Marinus, creative director Lemz, over de interactieve advertentie die hij maakte voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In deze aflevering van Piece of Work, vertelt Remco Marinus, creative director Lemz, over de interactieve advertentie die hij maakte voor Ikea. Waarom zit er niet meer humor in en is de 'Thuis'-campagnes niet wat veilig? Ook heeft Marinus het over de inspiratie die hij krijgt van Jonathan Harris, kraanwater en de klassieke Whopper. Piece of Work is een productie van Big Shots in samenwerking met Adformatie.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid