Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiel Gebruik (Verschillen tussen VS, Europa, Japan)

Amerika is een onderzoeksland bij uitstek. De meeste onderzoeken over Mobile Marketing en Mobile Advertising komen dan ook van dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Amerika is een onderzoeksland bij uitstek. De meeste onderzoeken over Mobile Marketing en Mobile Advertising komen dan ook van dit continent. De VS-resultaten die ik op deze blog heb vermeld geven goed aan dat Mobile Marketing 'booming' is, uiteraard mag je de VS cijfers niet 1 op 1 doortrekken met Europa. De onderstaande cijfers van Commscore geven niet alleen overzichtelijk de verschillen weer tussen het mobiel gebruik Amerikanen, Europeanen en Japanners, maar de eerdere cijfers van de vele Amerikaanse onderzoeken zijn hierdoor beter te vertalen naar ons continent.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in