Overslaan en naar de inhoud gaan

Minken en Vegers naar McCann Amsterdam

Tomas Minken en Albert Vegers zijn als senior creatief team begonnen bij McCann Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiervoor waren zij onder andere actief bij PPGH/JWT en Selmore voor klanten als Skoda, Vodafone en Volkskrant.

related partner content for mobile comes here

De aanstelling van Minken en Vegers sluit aan bij de nieuwe creatieve koers die het bureau voorjaar 2010 is ingeslagen met de benoeming van Marika Zijp tot creatief directeur. Zijp heeft een achtergrond in brand identity, media en digital, onder andere bij Netlinq/ Framfab, VBAT en het Duitse bureau Crossmedia.

In oktober werd de creatieve vloer al versterkt met de van Ogilvy afkomstige artdirector Karin Vedders, die met copywriter Linda van Kerkhof een nieuw creatief team vormt.

De nieuwe van McCann, nieuwe klanten zoals Sharp en Impact Retail en nieuw (lokaal) werk op bestaande klanten zoals Nestlé, WeightWatchers, L’Oréal en Opel zijn de eerste zichtbare resultaten van deze nieuwe koers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in