Fusie Postv en MediaHotspots
Beide bedrijven zijn actief in het beheer van een 'instore tv-netwerk' binnen toonaangevende supermarkten in Nederland: Supermarkt TV. Door de combinatie ontstaat een netwerk van circa 250supermarktlocaties verdeeld over formules als Plus, SuperCoop, Coop, C1000 en Jumbo. Dat is volgens de twee exploitanten een bereik van ruim 3.5 miljoen bezoekers.
Door de fusie, gesteund door een 'stevige financiële injectie', komt tevens een einde aan een ‘bewogen’ periode voor Postv en de aangesloten ondernemers, zegt oprichter en mede-eigenaar Michiel Reinoud. 'De combinatie van het door ons gekozen business model (eind 2007) en de malaise in de adverteerderswereld brachten Postv op een punt dat het voortbestaan werd bedreigd. De fusie met MediaHotspots biedt grote synergievoordelen zowel aan de voor-als achterkant van ons beider operaties. Door de nieuwe combinatie kan aan alle betrokkenen, en dan denk ik met name aan de aangesloten ondernemers, continuïteit van de samenwerking geboden worden.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe eerste verandering in de marktbewerking is inmiddels doorgevoerd: de nationale advertentieverkoop van het medium Supermarkt TV wordt op exclusieve basis door Librium TV verzorgd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid