Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie Postv en MediaHotspots

Postv uit Hilversum en MediaHotspots uit Alkmaar gaan fuseren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide bedrijven zijn actief in het beheer van een 'instore tv-netwerk' binnen toonaangevende supermarkten in Nederland: Supermarkt TV. Door de combinatie ontstaat een netwerk van circa 250supermarktlocaties verdeeld over formules als Plus, SuperCoop, Coop, C1000 en Jumbo. Dat is volgens de twee exploitanten een bereik van ruim 3.5 miljoen bezoekers.

related partner content for mobile comes here

Door de fusie, gesteund door een 'stevige financiële injectie', komt tevens een einde aan een ‘bewogen’ periode voor en de aangesloten ondernemers, zegt oprichter en mede-eigenaar Michiel Reinoud. 'De combinatie van het door ons gekozen business model (eind 2007) en de malaise in de adverteerderswereld brachten Postv op een punt dat het voortbestaan werd bedreigd. De fusie met MediaHotspots biedt grote synergievoordelen zowel aan de voor-als achterkant van ons beider operaties. Door de nieuwe combinatie kan aan alle betrokkenen, en dan denk ik met name aan de aangesloten ondernemers, continuïteit van de samenwerking geboden worden.'

De eerste verandering in de marktbewerking is inmiddels doorgevoerd: de nationale advertentieverkoop van het medium Supermarkt TV wordt op exclusieve basis door Librium TV verzorgd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in