Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingbudget industriële bedrijven richting online

Marketeers in Amerikaanse industriële bedrijven besteedden in 2008 een groter aandeel van hun marketingbudget aan online dan vorig jaar,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

38 procent van ondervraagden geeft verder aan meer uit te geven aan marketing als gevolg van de online uitgaven. De onderzoekers melden dat de economische zwaardere tijden nog geen invloed hebben op de industriële bedrijven. 78 procent van de ondervraagden geeft aan dat de omzet voor 2008 op schema ligt.

related partner content for mobile comes here

42 procent vertelt dat hoewel ze verwachten dat hun marketingbudget dit jaar niet beïnvloed zal worden door de slechtdraaiende economie, ze wel aangeven dat de economische onzekerheid op termijn wel gevolgen zal hebben. 40 procent verwacht dat het marketingbudget verlaagd zal worden als de economie verder verslechtert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in