Marketingbudget industriële bedrijven richting online
Marketeers in Amerikaanse industriële bedrijven besteedden in 2008 een groter aandeel van hun marketingbudget aan online dan vorig jaar,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
38 procent van ondervraagden geeft verder aan meer uit te geven aan marketing als gevolg van de online uitgaven. De onderzoekers melden dat de economische zwaardere tijden nog geen invloed hebben op de industriële bedrijven. 78 procent van de ondervraagden geeft aan dat de omzet voor 2008 op schema ligt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
42 procent vertelt dat hoewel ze verwachten dat hun marketingbudget dit jaar niet beïnvloed zal worden door de slechtdraaiende economie, ze wel aangeven dat de economische onzekerheid op termijn wel gevolgen zal hebben. 40 procent verwacht dat het marketingbudget verlaagd zal worden als de economie verder verslechtert.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid