Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB krijgt Campina-account

DDB heeft de vijf maanden durende pitch om het account van Campina Nederland gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau versloeg in de laatste ronde Ara. Aan de pitch namen naast DDB en Ara – het huidige bureau van Optimel en Vifit - ook N=5 en Only deel. Op de longlist stonden eerder ook Publicis, UbachsWisbrun/JWT en Lowe.

related partner content for mobile comes here

‘DDB kwam, mede na consumentenonderzoek, als beste uit de totale beoordeling’, licht marketingdirecteur Monique Koolhaas van Campina Nederland toe. De pitch, die het einde markeerde van zeven jaar samenwerking met FHV BBDO, werd begeleid door Fred Moolhuijsen van CCA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in