Heineken: Enjoy responsibly


Deze 'Enjoy Heineken Responsibly' campagne speelt zich voornamelijk op internet af en richt zich op jongvolwassen consumenten die regelmatig uitgaan. Door de inzet van vijf herkenbare typetjes, die er duidelijk eentje teveel op hebben, wil de bierbrouwer de discussie onder het uitgaanspubliek stimuleren en consumenten aansporen hun eigen verantwoordelijkheid te nemen met betrekking tot verantwoord alcoholgebruik.
Na de start in 2006 van het #039;Enjoy Heineken Responsibly' platform">'Enjoy Heineken Responsibly' platform met de tv-commercial met de 'dronken' blindengeleidehond, lanceert Heineken dit vervolg op de campagne om consumenten te wijzen op het belang van verantwoord alcoholgebruik. De campagne duurt tot eind december 2008.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is opgezet rondom de website www.heineken.nl. Consumenten worden naar de Heineken-website geleid via radiocommercials, horecapromotiemateriaal én online-reclame. Naast bannering is samen met Hyves de speciale 'videokrabbel' in het leven geroepen, waarmee consumenten de vijf filmpjes naar elkaar kunnen sturen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid