Gaymarketing
Steeds minder bedrijven doen nog aan gaymarketing. Homoseksualiteit is te gewoon geworden. En veel marketeers zien de doelgroep vaak nogal…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ten onrechte: homoseksuele mannen en vrouwen, zo’n 8 procent van de bevolking met een bovengemiddeld besteedbaar inkomen, zijn een interessante doelgroep voor élk bedrijf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Standaardproducten kunnen specifiek voor deze doelgroep worden aangepast. Denk aan partnerverzekeringen en gayreizen. Vooral dialoogmarketing is volgens experts geschikt. Omdat databanken en lijsten vaak ontbreken, zijn ook slimme samenwerkingsverbanden met partners uit de gaycommunity onmisbaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Direct Marketing
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid