Sex sells
Seks verkoopt meer dan ooit. Maar sexy reclame moet wel zijn afgestemd op de doelgroep.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aandacht trekken is voor elke adverteerder van belang. Seks is daarbij een effectief wapen. Al sinds de begindagen van de reclame worden seksuele signalen ingezet om meer op te vallen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Onderzoek onder een grote groep studenten wijst uit dat de meeste jonge consumenten daar geen moeite mee hebben. Wel zijn er nuanceverschillen tussen mannen en vrouwen. Vrouwen vinden dat erotiek in reclame gerelateerd moet zijn aan het product en er niet met de haren moet worden bijgesleept.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMannen zijn minder kieskeurig. Of de opvattingen van jonge studenten ook typerend zijn voor het brede publiek, is een andere vraag.
Bron: Journal of Advertising
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid