Overslaan en naar de inhoud gaan

Klant wil reisje naar de maan

Geen enkel bedrijf kan het zich tegenwoordig permitteren niets aan klantenbinding te doen. Met als gevolg dat het aantal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Programma’s voor klantenbinding worden doorgaans vol ambitie opgezet. Maar de resultaten vallen vaak tegen. Dat komt omdat bedrijven teveel van zichzelf uitgaan. Ze staan er onvoldoende bij stil dat de klant al wordt overstelpt door klantenkaarten en loyaliteitsprogramma’s. Waar de klant behoefte aan heeft, is helderheid en eenvoud. Hij heeft liever één klantenprogramma van meerdere aanbieders. Te verwachten valt dan ook dat het aantal Air Miles-achtige programma’s toeneemt. Ook zullen de premies exclusiever worden. Nu zijn veel kadootjes nogal standaard: aantrekkelijke kortingen, reisjes. Om de bijzondere band tussen bedrijf en klant te laten zien, zijn bijzondere premiums vereist. Dat geldt natuurlijk vooral voor het topsegment van de klanten. Wat te denken van een golfclinic met Tiger Woods, backstage-kaarten voor een optreden van Robbie Williams, of, in de wat verdere toekomst, een tripje naar de maan? Het kost wat, maar dit soort premiums zal de klant nooit meer vergeten.

related partner content for mobile comes here

Bron: Direct Marketing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in