Overslaan en naar de inhoud gaan

Groter verlies De Telegraaf

Holdingmaatschappij De Telegraaf heeft vorig jaar een verlies geleden van 25,8 miljoen. In 2002 zat het concern 4,9 miljoen euro in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het cijfer van 2003 zit weleen extra afwaardering van 49 miljoen euro voor de grafische deelneming Brouwer-groep. In decijfers van 2002 zat een buitengewone last van 21 miljoen voor reorganisaties.

related partner content for mobile comes here

Het concern verwacht dit jaar weer met zwarte cijfers te komen. Gedacht wordt aan eennettowinst van 20 miljoen euro.

In de advertentiemarkt is er bij dagblad De Telegraaf in de eerste negen weken van 2004 persaldo een stabilisatie opgetreden. Tegenover een toename in de sector nationale en lokale merkenstond een daling bij de rubrieks- en personeelsadvertenties. De gratis krant Sp!ts haalde eenvolumestijging van 5 procent, terwijl er bij de tijdschriften sprake was van een volumedaling vangemiddeld 8 procent.

De omzet van het concern is vorig jaar uitgekomen op 684 miljoen euro. In 2002 kwam hij op704 miljoen euro. De grote pijn voor de uitgever zat vorig jaar in de advertentiesector. Deinkomsten daalden voor het derde jaar op rij. De kroon spanden de personeelsadvertenties bij dedagbladen. Die zakten in volume weg met maar liefst 40 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in