Overslaan en naar de inhoud gaan

DE leent reclamebureau uit aan mkb

Douwe Egberts gaat ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf (mkb) helpen en leent zijn reclamebureau Taxi Europe uit om een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van de koffiebrander blijkt namelijk dat marketingbudgetten bij zes van de tien midden- en kleinbedrijven onder druk staan. Maar deze ondernemersgroep gelooft wel in de kracht van creatieve marketing. Een ruime meerderheid (60%) verwacht ermee de omzet te kunnen verhogen. Douwe Egberts heeft 500 ondernemers gevraagd naar hun behoeftes op reclamegebied. De helft van de ondernemers die meer met marketing en communicatie wil doen, zou hierbij graag extern advies krijgen. Om sales te verhogen blijkt er bij mkb-ers in de eerste plaats behoefte te zijn aan een lokale en regionale advertentiecampagne. Als het gaat om adverteren online, geeft bijna 1 op de 3 ondernemers (28%) voorkeur aan een social-media-campagne op Facebook of Twitter en 20% aan een campagne waardoor de Google-ranking verbetert.

related partner content for mobile comes here

Gedurende de campagne ‘Douwe Egberts inspireert het MKB’ in de periode van februari tot en met mei 2012, maakt elke ondernemer bij aanschaf van een koffiesysteem kans op de gratis reclamecampagne ter waarde van 25.000 euro. DE stelt daarvoor zijn bureau Taxi Europe beschikbaar. Nick van Beijnen van het bureau: 'Al enige tijd werken wij met veel plezier voor Douwe Egberts. Deze actie is uniek en we zijn heel benieuwd voor welke ondernemer we straks een campagne gaan bedenken.'

Meer informatie op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in