Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple populairste Amerikaanse merk

Apple is het populairste merk in de Verenigde Staten, zo blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van het Amerikaanse Harris Interactive onder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

stond vorig jaar nog op de vijfde plaats van de ranglijst, maar haalt nu een recordscore van 85,6 op de 100. had vorig jaar nog het populairste imago en staat nu op de tweede plek. Coca-Cola, en Kraft Foods maken ook deel uit van de top 5.

related partner content for mobile comes here

Technologiebedrijven doen het relatief goed in de ranglijst. Volgens het onderzoeksbureau dat sinds 1999 reputaties meet, worden technologiebedrijven vaak geassocieerd met een sterke visie, innovatie en leiderschap. Uit het onderzoek komt ook naar voren dat veel banken en andere financiële dienstverlenersmet een zorgwekkend slechte reputatie kampen. AIG, Goldman Sachs en Bank of America scoren minder dan 50 van de 100 punten, een niveau dat voorheen werd bereikt door bedrijven die nu niet meer bestaan zoals Enron en Worldcom.

staat niet op de lijst, omdat de sociale netwerksite door veel mensen nog niet als een bedrijf wordt gezien maar als een kanaal of een dienst, aldus Harris.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in