Overslaan en naar de inhoud gaan

De Asics wasstraat

Het Japanse sportmerk Asics lanceert deze maand haar nieuwe wereldwijde campagne ‘Running cleanses the mind and body’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Japanse sportmerk lanceert deze maand haar nieuwe wereldwijde campagne ‘Running cleanses the mind and body’.

related partner content for mobile comes here

Asics is een acroniem voor het Latijnse ‘Anima Sana In Corpore Sano’ – Een gezonde geest in een gezond lichaam.

En als je daaromheen een campagne moet bedenken, kom je al heel snel uit bij het volgende:

Prachtig gedaan, maar echt spannend wordt het niet. De reinigende werking van hardlopen wordt letterlijk weergegeven. Een hardloper met last van stress, die door een prachtig gestileerde wasstraat rent.

De campagne is ontwikkeld door het Amerikaanse reclamebureau Vitrorobertson en bestaat uit TVC, print, online en POS.

Asics voor de atleten die naar Vancouver zullen afreizen. Een Canadese ontwerper, Alano Edzerza, tekende voor het design van het delegatie-jack en de badge op de andere kledingstukken. Het logo van de Olympisch spelen is gerelateerd aan een Indiaans symbool, en Asics heeft dat idee overgenomen: de badge heeft de vorm van een adelaar, die de kernwaarden Macht, Leiderschap, Wijsheid, Vrede, Vriendschap en Kracht symboliseert.

Het merk Asics bestaat inmiddels 60 jaar en is op dit moment het op drie na grootste sportschoenenmerk in Europa, en marktleider in performance running.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in