Achtste jaar Pink Ribbon Magazine
Maandag is de nieuwste uitgave van het Pink Ribbon Magazine gepresenteerd. Dit is het achtste opeenvolgende jaar dat Sanoma het tijdschrift…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De opbrengst komt volledig ten goede aan de Stichting Pink Ribbon, voor de strijd tegen borstkanker. De afgelopen zeven jaar werd ruim 5,6 miljoen euro opgehaald met het magazine.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De presentatie vond plaats in de Westerliefde in Amsterdam waar directeur van Stichting Pink Ribbon Stan de Klerk en ambassadrice Quinty Trustfull het eerste exemplaar mochten ontvangen uit handen van hoofdredacteur Esther Mutsaers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPink Ribbon Moves is het thema van het magazine dit jaar. Figuurlijk, omdat borstkanker mensen raakt. Mensen die de ziekte krijgen en de direct betrokkenen. En letterlijk, want bewegen is een van de factoren die de kans op het krijgen van borstkanker verkleinen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid