Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter-actie: Maak kans op het boek Brand Poetry

Is de wereld klaar voor gevoelige gedichten die gaan over merken? Lemon Scented Tea denkt van wel. Het Amsterdamse creatieve bureau bracht…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Is de wereld klaar voor gevoelige gedichten die gaan over merken? denkt van wel. Het Amsterdamse creatieve bureau bracht onlangs het boek uit.

related partner content for mobile comes here

De gedichten zijn geschreven door creative partner John Weich.

Insteek is dat elk merk een verhaal heeft en zich kan verbinden met mensen. Of het nu Apple, Heinz, Schiphol of Liga is.

Een aantal van deze gedichten zijn in nauwe samenspraak met het desbetreffende merk gemaakt, andere gedichten zijn zelf bedacht. Een stukje uit ‘Danone Actimel’:

It begins by taking a step.
A small step towards being a little bit more.

This is the exponential power of small.
The belief that a little bit of good goes a long way.
That a great day is not defi ned by one event
but by a number of small positive moments carefully strung together.
A slight smile at the beginning of a conversation,
A short run that may one day lead to a marathon,
A brief stroll around the block to clear your mind.

Slim en leuk bedacht: Naast de gedichten staan QR codes, waarbij de foutmarge is gebruikt voor een verborgen (niet helemaal) symbooltje. Als je de code scant, hoor je John Weich het gedicht voorlezen.

Weggeef-actie
Molblog mag een aantal mooie hardcopy-exemplaren weggeven, en dat doen we middels een beproefd recept: een Twitter-actie.

Echter niet met een simpele retweet: deze keer roepen we jullie op om met een mooie dichtregel over een merk te komen. Voeg wel de hashtag toe aan je tweet om kans te maken op het boek. Uiteraard kun je ook gewoon hieronder je dichtregel plaatsen.

Je kunt de hele week meedoen aan de actie. Lemon Scented Tea beslist uiteindelijk welke 10 twitteraars het boek krijgen toegestuurd, dus wees creatief!

[Update: de actie is inmiddels afgelopen, de winnaars krijgen bericht]

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in