Twitter-actie: Maak kans op het boek Brand Poetry


Is de wereld klaar voor gevoelige gedichten die gaan over merken? Lemon Scented Tea denkt van wel. Het Amsterdamse creatieve bureau bracht onlangs het boek Brand Poetry uit.
De gedichten zijn geschreven door creative partner John Weich.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInsteek is dat elk merk een verhaal heeft en zich kan verbinden met mensen. Of het nu Apple, Heinz, Schiphol of Liga is.
Een aantal van deze gedichten zijn in nauwe samenspraak met het desbetreffende merk gemaakt, andere gedichten zijn zelf bedacht. Een stukje uit ‘Danone Actimel’:
It begins by taking a step.
A small step towards being a little bit more.
This is the exponential power of small.
The belief that a little bit of good goes a long way.
That a great day is not defi ned by one event
but by a number of small positive moments carefully strung together.
A slight smile at the beginning of a conversation,
A short run that may one day lead to a marathon,
A brief stroll around the block to clear your mind.
Slim en leuk bedacht: Naast de gedichten staan QR codes, waarbij de foutmarge is gebruikt voor een verborgen (niet helemaal) symbooltje. Als je de code scant, hoor je John Weich het gedicht voorlezen.
Weggeef-actie
Molblog mag een aantal mooie hardcopy-exemplaren weggeven, en dat doen we middels een beproefd recept: een Twitter-actie.
Echter niet met een simpele retweet: deze keer roepen we jullie op om met een mooie dichtregel over een merk te komen. Voeg wel de hashtag #bpoetry toe aan je tweet om kans te maken op het boek. Uiteraard kun je ook gewoon hieronder je dichtregel plaatsen.
Je kunt de hele week meedoen aan de actie. Lemon Scented Tea beslist uiteindelijk welke 10 twitteraars het boek krijgen toegestuurd, dus wees creatief!
[Update: de actie is inmiddels afgelopen, de winnaars krijgen bericht]
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid