KLM beantwoordt elke tweet persoonlijk


Om deze dienst onder de aandacht te brengen, ontwikkelde Lemz een campagne. Voor één dag verwisselde KLM de normale getypte Facebook en Twitter antwoorden met een levend alfabet van 140 KLM medewerkers. Deze betrokken crew antwoordde een dag lang elke tweet en post op unieke manier. Namelijk door de letters live te verzamelen en zo het antwoord te vormen voor je ogen.
Wie KLM gisteren een Tweet of een Facebook bericht stuurde, kreeg een link toegestuurd waarin zijn of haar vraag persoonlijk werd beantwoord. In 140 levende karakters. De actie was te volgen via de live stream en op KLM's Youtube kanaal kun je alle antwoorden van bovenaf bekijken. Het was een groot succes. In 12 uur zijn 62 vragen live beantwoord door zo'n 500 KLM medewerkers. Zowel nationale als internationale pers deden verslag.
De persoonlijke filmpjes zijn te bekijken op YouTube.com/klm.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid