Overslaan en naar de inhoud gaan

Yellowgrape trekt Brainvine los om AI-tool te laten groeien

Yellowgrape ziet zoveel potentie in haar nieuwe tool dat die op eigen benen verder mag.
ChatGPT Shutterstock
De website van ChatGPT
© Afbeelding: Shutterstock
ChatGPT Shutterstock
De website van ChatGPT
© Afbeelding: Shutterstock

Marketingbureau Yellowgrape ziet zoveel potentie in een nieuwe AI-tool dat die verdergaat als een apart bedrijf. Brainvine, software die alle online merkcommunicatie laat lezen en optimaliseren door artificiële intelligentie (AI), leunt op het platform van OpenAI en is in maart gelanceerd door Yellowgrape.

related partner content for mobile comes here

Efficiënter werken

Yellowgrape trekt Brainvine los om de ontwikkeling te bevorderen, schrijft Emerce op basis van uitspraken van managing director Johan Smits. Brainvine is nu een aparte bv met een eigen winst- en verliesrekening, medewerkers en producten. De opstartkosten worden wel door Yellowgrape gedekt.

Als zelfstandig bureau biedt Brainvine verschillende marketingmodules aan die bijvoorbeeld geschreven tekst genereren voor SEA- en SEO-toepassingen. Met zo'n module krijgt de marketeer sneller content voor e-mails en kan hij meer andere werkzaamheden uitvoeren, zo klinkt het. De software analyseert ook verstuurde commerciële e-mails en kan de marketeer hier tips bij geven om de prestaties te verbeteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in