Overslaan en naar de inhoud gaan

Maxxium klant bij M2|OC, Greetz naar Mindshare

Beide samenwerkingen kwamen tot stand na pitches.
Maxxium M2|OC
Het winnende Maxxium M2|OC team
Maxxium M2|OC
Het winnende Maxxium M2|OC team

Maxxium Nederland heeft na een grondig pitchproces gekozen voor een samenwerking met M2|OC. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de off- en online mediastrategie, -planning en -inkoop. De pitch werd begeleid door Henk Plessius van fma Nederland. Zeven bureaus deden mee.

related partner content for mobile comes here

In de laatste fase is de bureaus gevraagd om een heldere portfoliomanagementstrategie uit te werken voor twee merken in de premium whiskycategorie. 'De goede klik met het M2|OC team en de ijzersterke strategische onderbouwing waren doorslaggevend bij de keuze', zegt Michou van Beek, digital marketingmanager Maxxium.

Maxxium heeft merken als The Famous Grouse, Bols, Licor 43 en Jägermeister inhet portfolio. 

Greetz naar Mindshare

Mindshare heeft het media-account Greetz na een kort en dynamisch pitchtraject gewonnen. De samenwerking omvat de brand to demand mediastrategie, -planning en bredere verankering van innovatie gedreven oplossingen.

Denise van Vliet–Elstgeest, manager ATL & activatie bij Greetz: 'Mindshare heeft ons overtuigd het bredere plaatje van onze business te zien en de balans tussen branding en performance voor een e-commerce speler als Greetz te snappen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in