AI verandert de manier waarop online marketingboodschappen overkomen op je publiek, voorspelt de CMO van HubSpot
Een interview Kipp Bodnar, CMO van marketingplatform en miljardenbedrijf HubSpot.
- Dankzij AI-tools kun je steeds meer online content laten samenvatten, ziet ook de CMO van HubSpot
- Die ontwikkeling betekent dat marketeers minder controle krijgen over de boodschap die je publiek ontvangt
- De opmars van AI luidt ook kansen in voor andere typen marketing, zegt de HubSpot-CMO
- Lees ook: Koffiedik Kijken 2025: de AI-roes is voorbij en merken moeten stoppen met pitchen
Ontwikkelingen op het vlak van artificiële intelligentie (AI) leiden tot steeds minder controle over hoe mensen online marketingboodschappen ervaren, voorspelt Kipp Bodnar. Hij is chief marketing officer van HubSpot, een online platform dat klantdata combineert en veelvuldig gebruikt wordt door marketeers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid