‘Zit je in een rolstoel? Dan moet jij dáár zitten.’ Buutvrij en HandicapNL willen af van de ‘wij-zij-sfeer’ op festivals.
Rik Ledder, voorzitter VIA en ceo TBWA\Neboko, deelt op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclameindustrie.
Op het hardstyle-festival komen 200.000 mensen af, toch zien marketeers het nog als niche.
In Pakhuis de Zwijger wordt teruggeblikt op het populaire techfestival.
David Vogel en Michelle van Nugteren van Code d'Azur zijn in Texas en praten ons bij over de laatste ontwikkelingen op festival SXSW.
Sprekers van onder meer Patagonia, Filling Pieces, Vice en KesselsKramer geven acte de présence.
Marketingdirecteur Erik van Houten: ‘Miele heeft bewezen dat je de doelgroep op festivals positief kunt verrassen.’
Marcel Surendonk, sponsormanager van Mojo, beleeft een ‘belachelijk drukke zomer’.
Festivalsites kondigen fusie aan en willen ‘honderdduizenden festivalgangers’ bedienen.