De video kan op sociale media op veel enthousiasme rekenen.
Hema, Volkswagen, Jumbo, Albert Heijn, Plus, Lidl, ING, KPN, Staatsloterij en Grolsch juichen voor Oranje.
CAMPAGNEPRAAT | De balkoncriticasters zijn positief gestemd over de eerste, grote campagne rond het EK Voetbal.
Wesley Sneijder en Wesly Bronkhorst brachten een speciaal nummer uit. Plus is de eerste supermarkt met een grote EK-campagne dit jaar.
Onder meer bondscoach Ronald Koeman en influencer Soufiane Touzani werkten mee aan de door TBWA ontwikkelde campagne.
Jumbo schrijft, naar aanleiding van hun nominatie voor de Ster Gouden Loeki 2021, een gastblog over één van hun genomineerde commercials.
Hoe hebben merken het in deze sportzomer gedaan? Na het EK, de Olympische Spelen en de Tour is het tijd om de (tussen)balans op te maken.
Welke merken zijn succesvol met hun EK campagne?
Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.