Onder meer de jury en het inzendproces zijn nieuw. 'We streven naar een jury die ervaren is én frisse perspectieven meebrengt.'
Ad Alliance en Unravel Research deden verder onderzoek naar het belang van sterke creatie.
Het ondertitelen van tv-commercials loont, melden zowel Ster als Ad Alliance op basis van eigen onderzoeken.
Ook deze zomer staat weer bol van de sport! Kansen voor Oranje bieden ook kansen voor jouw merk. Benieuwd hoe jij kan scoren deze zomer?
De Effie-jury is 'vrijwel altijd eensgezind', omdat er wordt beoordeeld op basis van feiten, aldus de juryvoorzitter.
Alfred Levi (hoofd Effie-juryvoorzitter) interviewt zeven juryvoorzitters. Vandaag: Aranka Staijen, voorzitter Succesvolle introductie.
Alfred Levi (hoofd Effie-juryvoorzitter) interviewt zeven juryvoorzitters. Vandaag: Philip Kok, voorzitter Merkcampagnes.
‘Opeens heb je het... je wordt conducteur.’ Een campagne van dat kaliber (uit 1999) kunnen we in de huidige war on talent goed gebruiken.
Uit onderzoek blijkt dat Loeki niet alleen leuk is voor de kijker, maar ook effectief voor de bedrijven die in een ‘Loeki-blok’ adverteren.