De twee partijen sloten eerder dit jaar een strategische samenwerking. Dankzij die samenwerking bleek een grootste eindshow mogelijk.
Op bekende festivals drink je deze zomer geen Heineken en Desperados meer, maar Bud en Hoegaarden.
Biermerk Bud Light zag zijn verkoopcijfers instorten na de samenwerking en krijgt nu ook de influencer over zich heen.
Marcel Marcondes, Global CMO van Creative Marketer of the Year 2022 én 2023 AB InBev, over zijn creatieve reis en de ophef rond Bud Light.
Publicis krijgt tientallen landen, waar Dentsu zich blijft focussen op Canada en Afrika.
Het biermerk commiteert zich voor de aankomende 5 seizoenen aan de club om 'gemene delers als stadscultuur en inclusiviteit te stimuleren'.
'De droom is om marktleider te worden in Nederland en we blijven het merkenportfolio uitbreiden om die ambitie te verwezenlijken.'
Hij volgt Joost van de Sande op.
De brouwer sluit vandaag een overeenkomst met de wereldwijde ontwikkelaar van hernieuwbare energie, BayWa r.e.