De reclameman heeft behoefte aan meer vrijheid, zegt hij.
Alle grote namen uit de reclamewereld zijn benaderd, aldus omroep Powned.
Aad Kuijper en Valérie Dekeuwer over 'nee' zeggen tegen pitches, het vertrek bij DDB en 'de liefde voor reclame'.
'We zijn een beginnend bureau, we kunnen nog niet alles zelf', zegt Peter van Rij van Hotel L'Amour.
De campagne is ontwikkeld door DDB Amsterdam. Voormalig DDB-creatief Aad Kuijper schreef zelfs de songtekst.
Beide bedrijven werkten hiervoor samen met DDB Unlimited.
Deze advertentie, voor de Lincoln Continental, had natuurlijk in de Top 50 Beste Autoreclame moeten staan, betoogt Erwin Wijman. Of wacht.
Oprichter van het het kersverse bureau Hotel L'Amour, Aad Kuijper, roept op om de liefde voor het reclamevak weer in ere te herstellen.
Aleks Fiege [Bertolli] en Aad Kuijper [DDB] brengen het voormalige Unilever-merk terug naar de basis, culinair en ongescript.